Black Friday Deals

Black Friday 2025 - Verzwaringsdeken kopen met 20% korting

Black Friday in 2025 valt op vrijdag 28 november dit jaar. Dat betekent dat wij bij Latona Blanket grootste kortingen geven op alle verzwaringsdekens in het assortiment. De actie loopt van dinsdag 18 november t/m dinsdag 2 december , zo profiteer je niet alle van hoge kortingen op de de welbekende vrijdag, maar ook vóór en na Black Friday nog!

Verzwaringsdeken met korting voor Black Friday

Verzwaringsdekens zijn in de winter een echte must geworden. Na een natte of koude herfst- of winterdag is er niks lekkerder dan jouw warme bed in te kruipen voor een goede nachtrust. Latona Blanket helpt jou hier graag bij. Door het zachte gewicht van de verzwaringsdeken voelt het alsof je heerlijk wordt omarmd, wat stress vermindert en helpt om sneller in slaap te vallen. Ontdek nu zelf de magie van diepere slaap met onze speciale Black Friday korting van maar liefst 20% op alle verzwaringsdekens in het assortiment.

Wacht niet te lang, want op=op tijdens de kortingsperiode

Waarom kiezen voor een verzwaringsdeken van Latona Blanket?

  • Diepere, langere slaap: Vermindert onrust en geeft je lichaam het signaal om te ontspannen.
  • Stressverlagend: De zachte druk helpt je tot rust te komen, zelfs na de drukste dagen.
  • Kwaliteitsmaterialen: Zacht, ademend en gemaakt om jarenlang van te genieten.

Profiteer niet alleen op vrijdag 28 november van korting, maar bij Latona Blanket profiteer je vanaf 18 november tot en met 2 december van onze beste Black Friday korting! Slaap lekkerder en start elke ochtend met meer energie.

Bekijk ook het gehele assortiment van Latona Blanket.

I.v.m. de hoeveelheid orders per dag die vrijwel meteen verwerkt worden, is dit helaas niet mogelijk.

De factuur van je bestelling ontvang je altijd op de mail via het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst. De factuur ontvang je op het moment dat je bestelling daadwerkelijk verzonden wordt. Wanneer je een account hebt aangemaakt, kan je je factuur ook in je account terug vinden / downloaden wanneer je bent ingelogt. Mocht je de factuur niet kunnen terugvinden of hier nog vragen over hebben, mail dan naar info@latonablanket.nl zodat we je verder kunnen helpen.

Op werkdagen voor 18:00 besteld, betekent dezelfde dag nog verzonden en de dag erna in huis (Nederland & België). Met track & trace kun je de status van je bestelling makkelijk volgen. Dit geldt alleen als de producten niet op voorruitbetaling besteld zijn. De aritkelen worden dan pas verstuurd, wanneer het bedrag bij ons op de rekening staat.

Pakket besteld voor 18:00u op --> geleverd.
- Maandag --> dinsdag
- Dinsdag --> woensdag
- Woensdag --> donderdag
- Donderdag --> vrijdag
- Vrijdag --> Zaterdag
- Vrijdag (na 18:00) zaterdag & zondag --> dinsdag

* 99% van onze pakketten worden gewoon op tijd geleverd (binnen 24 uur). Wij werken samen met de externe partij PostNL waarbij we de exacte levering niet zelf in de hand hebben. Er is altijd een (hele kleine) mogelijkheid dat je bestelling één dag vertraagd wordt.

Jazeker! Bestel je vanuit België, dan betaal je €7,20 inclusief btw verzendkosten. Bij bestellingen boven de €75,- inclusief btw, is de verzending gratis.

Voor de verzendkosten naar overige landen hanteren wij de kosten van PostNL pakketservice, dit is op aanvraag. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Binnen Nederland en België leveren wij al onze pakketten met PostNL.

De verzendkosten van Latona Blanket zijn als volgt:

NL €4,95 exclusief btw --> €5,99 inclusief btw.
BE €5,95 exclusisef btw --> €7,20 inclusief btw.

Is je orderwaarde boven de €75,- inclusief btw, dan wordt je bestelling gratis verzonden. Dit geldt voor zowel Nederland als België.

Latona Blanket levert ook in Bulgarije, Cyprus, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hondarije, Italië, Letland, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakijke, Spanje, Tsjechië en Zweden. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Wil je je pakket laten bezorgen in een land wat niet hierboven genoemd wordt? Neem dan contact met ons op!

Dit is zeker mogelijk! Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Je dient wel eerst je bestelling via onze webshop te plaatsen. In het orderproces kan je kiezen voor 'ophalen'. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling klaarligt om op gehaald te worden. Je kan je bestelling ophalen op werkdagen tussen 09:00 en 17:30u op het volgende adres:

Boogershof 6-8
5298MN Liempde

Op de nationale feestdagen zijn wij gesloten. We zijn dan telefonisch en per email niet bereikbaar. Ook worden op deze dagen geen pakketten verzonden of geleverd. Wij zullen deze dagen altijd nog op de shop communiceren, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Je kunt jouw bestelling betalen op de manier die jij prefereert. De volgende opties zijn mogelijk:
- iDeal
- PayPal
- Bancontact
- SoFort
- Visa
- Mastercard
- Vooruitbetaling
- Riverty/AfterPay

Wanneer je kiest voor de optie vooruitbetaling, nemen wij de bestelling in behandeling zodra het bedrag op onze rekening staat.

Dit is zeker mogelijk! Je kan in het bestelproces kiezen voor de betaalmethode: AfterPay/Riverty. Op deze manier heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Houd er rekening mee dat de betaling achteraf zal lopen via AfterPay/Riverty en niet via ons.

De levertijd is inderdaad afhankelijk van de betaling. Bij onze bestellingen dient er bijna altijd vooraf betaald te worden (m.u.v. de betaalmethode AfterPay/Riverty). Wanneer er gekozen is voor bankoverschrijving, wordt je order pas verwerkt wanneer we de daadwerkelijke betaling ontvangen hebben. Wanneer dit op werkdagen voor 17:30u is, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Onwijs vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen! Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Kijk bij retourneren zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen!

Heb je een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan je verwachtingen. Dan is het mogelijk om de producten binnen 30 dagen na levering te retourneren. Hierbij dient je bestelling wel in orginele verpakking met eventuele sealzegel retour te komen.

Mochten er echt klachten/problemen zijn met de artikelen en heb je deze al wel opengemaakt/gebruikt, neem dan contact met ons op, zodat we kunnen kijken naar een oplossing.

Meer informatie over het retoursturen van je bestelling vind je hier.

Alle informatie over de retourvoorwaarden vind je hier.

Wanneer wij jouw bestelling retour hebben ontvangen wordt deze bij ons verwerkt. De verwerkingstijd is maximaal 14 dagen na ontvangst van jouw retour. Je mag de terugbetaling dus binnen dit termijn verwachten.