0
0

FAQ

Hoe verzenden we de verzwaringsdekens en dekbedovertrekken?

Onze bestellingen worden geleverd met PostNL. Daardoor hebben wij de exacte levering niet zelf in de hand. Er is dus altijd een (hele kleine) kans dat er een vertraging ontstaat. Echter hebben wij met PostNL een super goede samenwerking waardoor we met vrijwel 100% zekerheid durven te zeggen: Op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis!

 

Wat is jullie levertijd?

Onze pakketten hebben een levertijd van 1 werkdag. Als je op werkdagen voor 18:00 bestelt, wordt je order altijd dezelfde dag opgestuurd. In 99% van de gevallen wordt je order de volgende dag bij je geleverd (binnen 24 uur). Dit geldt voor zowel België als Nederland.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Mits je een gewoon pakket hebt besteld ontvang je op het einde van de dag een track en trace code van PostNL waarmee je je bestelling kan volgen. PostNL update deze track en trace ook wanneer er wijzigingen zijn.

 

Welke bezorg- en retourkosten worden er gerekend?

Goed nieuws! Bezorgkosten brengen wij niet in rekening. Hetzelfde geldt voor onze retourkosten. We vinden het belangrijk dat je een match hebt met ons verzwaringsdeken, en daar kan je alleen maar achter komen door een aantal nachten proef te slapen. Door onze gratis verzending en retournering kan dit dus kosteloos!

 

Kan ik proefslapen met een verzwaringsdeken?

Jazeker! Wij bieden je de kans om 30 dagen kosteloos proef te slapen. We vinden het belangrijk dat we zeker weten dat onze klanten tevreden zijn met het product. Wel is het zo dat als het product niet na deze 30 dagen geretourneerd wordt het niet meer binnen de geldige retourperiode valt. Maak dus op tijd de beslissing om het terug te sturen als het niet bevalt.

 

Waar kan ik mijn order laten leveren?

We leveren onze bestellingen op geldige adressen binnen Nederland of België. Je kan ervoor kiezen het bezorgadres af te laten wijken van het factuuradres. Handig als je zakelijk wilt bestellen of bijvoorbeeld een cadeautje naar iemand wil sturen. Verder kan je er ook voor kiezen je pakket te laten bezorgen op een PostNL punt bij jou in de buurt.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

Wanneer een pakket geleverd wordt wanneer je niet thuis bent wordt er soms geprobeerd bij de buren te leveren. Wanneer dit niet het geval is of de buren ook niet thuis zijn, gaat je pakketje naar een PostNL punt in de buurt. Je pakketje is hier dan de dag na de eerst leverpoging af te halen. Vanaf hoe laat je het kan afhalen is afhankelijk van het PostNL punt. Vaak is dit na 15:00 uur. Je ontvangt hierover mailtje van PostNL. Je order wordt vanuit het PostNL punt naar ons retour gestuurd mits je je pakketje niet binnen 7 dagen ophaalt. Wanneer dit gebeurd wordt je order automatisch gecrediteerd door ons, mits er andere afspraken zijn gemaakt.

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Verzending naar Nederland en België kan met iedere standaard bestelling. Heb je een afleveradres buiten deze landen om, neem dan even contact met ons op. Dan kijken we graag samen naar de mogelijkheden!

 

Via welke betaalopties kan ik betalen?

  • Ideal
  • Bancontact
  • PayPal
  • SoFort
  • MasterCard
  • Visa
  • Betaling via bankoverschrijving (vooruitbetaling)

 

Zodra de betaling in goede orde is ontvangen sturen we de bestelling naar je op. Wanneer dit op werkdagen voor 18:00 uur is, ontvang je je order de volgende dag al!

 

Kan ik ook op factuur betalen?

Nee, in principe kan er niet op factuur betaald worden en dient de betaling altijd vooraf gedaan te worden. Je hebt de mogelijkheid om via Creditcard te betalen maar je kan ook kiezen voor Vooruitbetaling. Bij deze laatste betaaloptie rond je je bestelling wel af, maar hoef je nog niet te betalen. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling meteen de factuur en mag het bedrag dan via de bank overschrijven. Zodra we de betaling in goede orde hebben ontvangen, sturen we je order naar je op. Wanneer dit op werkdagen voor 18:00 uur is, heb je je order de volgende dag al in huis!

 

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, al onze websiteprijzen zijn inclusief BTW.

Voor alle andere vragen

Bel ons

Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 18:00

085 773 60 04

Social media

Socials

10Review LogoWij scoren een 10 op Kiyoh

Latona Blanket®

Boogershof 6-8
5298MN Liempde
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW: 8589.47.535.B.01
KvK: 72019042
IBAN: NL64RABO0145695522 | BIC: RABONL2U